The Stanley Parable: Ultra Deluxe بیش از 100000 نسخه در استیم در 24 ساعت اول به فروش رسید

The Stanley Parable: Ultra Deluxe بیش از 100000 نسخه در استیم در 24 ساعت اول به فروش رسید

با توجه به استقبال خوب از نسخه اصلی The Stanley Parable، جای تعجب نیست که طرفداران آن مشتاقانه منتظر عرضه مجدد نسخه گسترده آن، The Stanley Parable: Ultra Deluxe بودند. اولین بار در سال 2018 معرفی شد، سرانجام پس از تاخیرهای متعدد در اوایل این هفته راه اندازی شد و به نظر می رسد این تاخیرها تأثیر کمی بر عملکرد تجاری آن داشته است.

 

توسعه دهنده Crows Crows Crows اخیراً در توییتر اعلام کرد که در ۲۴ ساعت اول پس از عرضه، The Stanley Parable: Ultra Deluxe  تنها در Steam بیش از ۱۰۰۰۰۰ فروخته است. این اعداد از نظر بسیاری از معیارها، اعداد قابل توجهی هستند، و حتی اگر در نظر داشته باشید که عنوان ماجراجویی اول شخص در پلتفرم‌های متعددی در دسترس است، بسیار بیشتر است. در حالی که Crows Crows Crows هیچ جزئیاتی در مورد فروش بازی روی کنسول ها ارائه نکرده است، می توان فرض کرد که ارقام تجمعی به همین ترتیب ثابت هستند.

 

The Stanley Parable: Ultra Deluxe هم اکنون برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو The Stanley Parable: Ultra Deluxe بیش از 100000 نسخه در استیم در 24 ساعت اول به فروش رسید

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/e5e5

خبرنامه بازی ها

گالری